Agenda

AGENDA:
8.30 Rejestracja uczestników, powitalna kawa
8.55 Otwarcie i prowadzenie konferencji
Waldemar Cichacz, Dyrektor Operacyjny, Altar 
9.00 DYSANT CRM – elastyczne środowisko procesowe dostępne od zaraz
Wojciech Kroczak, Chief Customer Officer, DYSANT
9.30 Dokąd płynie okręt i kto jest jego kapitanem
Waldemar Cichacz, Dyrektor Operacyjny, Altar
10.00 Jest pięć kroków od celu czyli jak używać narzędzi żeby odnieść sukces jeszcze w tym roku
Łukasz Kobiec, Business Development Manager, Altar Contact Center, Rafał Jarosz, Customer-Heroes.com
10.30 Jak usprawnić procesy biznesowe i działania operacyjne z wykorzystaniem CRM i DMS w systemie ISOF
Marek Paszkowski, HEUTHES sp. z o.o.
11.00 Przerwa na kawę
11.30 Procesy sprzedażowe i kontrola w CRM
Jacek Szafader, Prezes, Atelli
12.00 Budowanie zaufania i satysfakcji pracowników i klientów dzięki wdrożeniu inteligentnych rozwiązań do komunikacji
Andrzej Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwoju, Kontel, Importer Plantronics
12.30 Co wolno konsultantowi podczas rozmowy telefonicznejz klientem. Scenariusze rozmów. Ochrona konsumenta
Marcel Góra, radca prawny, APLaw Artur Piechocki
13.00 Alternatywne sposoby lokowania i pomnażania kapitału
Piotr Kwiecień, Ekspert ds. metali szlachetnych
Nagrodą w zorganizowanym konkursie będzie sztabka złota
14.00 Podsumowanie, zakończenie konferencji