Informacje

WPROWADZENIE

Wzrastająca konkurencja, presja na zwiększenie efektywności i obniżenie kosztów
to wyzwanie w dostarczaniu usług i zachowaniu poziomu obsługi klienta.
Budowa firmy ukierunkowanej na potrzeby klienta wykracza poza prostą implementację technologii. Bez odpowiedniego zaangażowania w ten proces ludzi związanych z systemami ERP, obsługę klienta, serwis, marketing, sprzedaż, bez naczelnego kierownictwa, odpowiedniego połączenia technologii i procesów biznesowych firma nie będzie w stanie przy każdej transakcji tworzyć wartości dodanej.

Konferencja ma na celu ustalenie drogi do maksymalnego ROI poprzez odpowiednie strategie w CRM i sprzedaży.

Warunkiem efektywności systemów CRM jest ścisłe zintegrowanie z pozostałymi aplikacjami w firmie (ERP, Call Center), systemami pocztowymi i pracą grupową.
Ta konferencja nie jest tylko o CRM i technologii z nią związanej.
Położymy  nacisk na strategię i najlepsze praktyki, które są potrzebne w budowaniu procesów firmy skoncentrowanych na klienta – najcenniejszego zasobu firmy.
Przedstawimy narzędzia, przykłady, typowe problemy, które mają miejsce podczas budowy przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta.

Czas spędzony na konferencji zaowocuje poszerzeniem wiedzy na temat oprogramowania CRM i jego integracji z pozostałymi aplikacjami firmy.

CELE

  • Prezentacja tendencji w kierunkach rozwoju CRM;
  • Dostarczenie aktualnej wiedzy na temat technologii i aplikacji stosowanych w CRM;
  • Przedstawienie kryteriów jak wybrać dostawców CRM;
  • Prezentacja jak zbudować rzeszę lojalnych klientów przy obniżeniu kosztów ich obsługi;
  • Przegląd oprogramowania do CRM;
  • Omówienie problemów związanych z integracją CRM z systemów ERP, Call Center;
  • Omówienie zasad wykorzystania funduszy UE na inwestycje w nowe technologie oraz rolę banków w procesie ich pozyskiwania.

ADRESACI

  • Kadra podejmująca strategiczne decyzje – prezesi zarządów, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy marketingu i sprzedaży, IT;
  • Specjaliści ds. sprzedaży, promocji;
  • Opiekunowie kluczowych klientów;
  • Kadra menedżerska odpowiedzialna za podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze Internet marketing, e-biznes;
  • Analitycy biznesowi.

TERMIN

14 listopada  2018 r.

MIEJSCE

Businessman Institute, Trakt Lubelski 40a, Warszawa. www.bi.waw.pl

PLANOWANA TEMATYKA

  1. Podejście skoncentrowane na klienta – droga do sukcesu z inwestycji w CRM (A Customer Centric Approach).
  2. Tworzenie organizacji zorientowanej na klienta.
  3. Integracja procesów sprzedaży i marketingu nakierowanej na klienta.
  4. Jak zbudować na bazie CRM strategie zwiększające sprzedaż.
  5. Jak skutecznie zarządzać informacją o klientach jako najcenniejszego zasobu firmy.
  6. Strategie interaktywnego marketingu w Internecie (Internet Marketing Strategies).
  7. Jak tworzyć wartość przy stosowaniu innowacyjnych strategii skoncentrowanych na klienta.
  8. Optymalizacja procesów marketingowych. Jak optymalizować procesy związane z marketingiem.
  9. CRM workflow (obieg dokumentów i procesów) – podstawa do korzyści z wdrażania CRM -oszczędność czasu personelu sprzedaży i lepsza informacja o klientach zwiększenie efektywności sprzedaży.
  10. Jak zbudować zintegrowaną strategię wykorzystująca zalety online i offline marketingu.
  11. Strategie skutecznego email marketingu.
  12. Jak zoptymalizować wydatki na marketing. Jak zbudować most między sprzedażą
    a marketingiem.
  13. Główne wyzwania i podstawowe problemy przy wdrażaniu CRM. Jak zrealizować udane wdrożenie.
  14. Dopasowanie funkcjonalności aplikacji CRM do bieżących i przyszłych potrzeb firmy.
  15. Najlepsze praktyki w B2B i B2C marketing.
  16. Jak po wdrożeniu CRM zastosować precision marketing (CRM analityczny, segmentacja, personalizacja, bazowane na regułach interakcje, analiza zyskowności klienta).
  17. Najlepsze praktyki w wykorzystaniu BI w celu rozszerzenia wykorzystania CRM.
  18. CRM analityczny – efekty w firmie z jego zastosowaniem.
  19. Przykłady sukcesów firm zorientowanych na klienta.
  20. Podsumowująca dyskusja panelowa.

ORGANIZATOR

KSI

BLIŻSZE INFORMACJE

Anna Uszyńska

Dyrektor ds Konferencji
mobile 502 707 727, e-mail: a.uszynska@konferencjeksi.pl